رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران در حاشیه مراسم افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه که در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران(ایران مال) برگزار شد، گفت: مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران با داشتن فضاهای عمومی مدرن و مفرح همراه با امکانات ویژه بسیار قابل توجه است و همچنین این شرایط را برای بازدیدکنندگان، تولیدکنندگان و غرفه داران فراهم آورده تا بتوانند از بروزترین تحولات صنعتی، تولیدی و نیازمندی‌ها اطلاع یابند.

تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۶ کد خبر : 91302

یدالله صادقی افزود: تعامل مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ با تولیدکنندگان داخلی موجب می‌شود در آینده نزدیک، شاهد برگزاری رویدادهای بسیاری در این مرکز نمایشگاهی باشیم.
وی با اشاره به این مطلب که دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع و با حضور ۲۰۰ شرکت و برند برتر داخلی برگزار شد عنوان کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه توانمندی‌های کشور در زمینه رشد تولید داخلی به خوبی به معرض نمایش گذاشته شده است که به خوبی توانسته کالاهای داخلی جایگزین محصولات خارجی شود.

وی در خصوص صادرات خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان در حال حاضر به دنبال افزایش کیفیت کالاهای خود هستند که پس از تامین بازار داخل بتوانند بازارهای صادراتی خود را افزایش دهند .

مطالب مرتبط

نظر شما

دسترسی سریع به آرشیو روزنامه

  • دسترسی سریع

  • پربازدید ترین ها

    آخرین اخبار