به گزارش #نبض_بازار بعد از اجرای کمپین تبلیغاتی بیمه سرمد با شعار «تکیه‌گاه مطمئن» در شهرهای مختلف کشور و رونمایی از عصای خودایستا به عنوان نماد این شرکت بیمه‌ای، حالا بیمه سامان تبلیغات محیطی سراسری خود را با شعار «مطمئن‌تر از مطمئن» کلید زده.

تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۰۸:۲۴ کد خبر : 71398

 

بیمه سرمد با شعار «تکیه‌گاه مطمئن» یا بیمه سامان با شعار «مطمئن‌تر از مطمئن»؟

به نظر شما کدام یک در جلب نظر و توجه بیمه‌گذاران، موفق‌تر عمل کرده‌اند؟

 

مطالب مرتبط

نظر شما

دسترسی سریع به آرشیو روزنامه

  • دسترسی سریع

  • پربازدید ترین ها

    آخرین اخبار