به گزارش راه مردم
مدیرعامل شرکت در جلسهای که باحضور کارشناسان و نمایندگان سرپرستی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب که بیمهکوثر باید در سال۱۴۰۰ نمانامی معتبر باشد، خاطرنشانکرد: نمانامسازی ازطریق شاخصهایی ازجمله توجه به شبکه فروش، حرکت شبکه فروش در راستای سیاستهای شرکت و تبدیل شدن به الگویی پیشرفته و بهروز میسر خواهد شد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی تاکید کرد: نمایندگان شرکت ازطریق ارایه خدمات مناسب و رضایتبخش باید بهترین سفیر برای تبلیغات بیمهکوثر باشد.
وی از تفویض اختیارات بهصورت ۱۰۰درصد به سرپرستیها در سال۹۷ خبرداد و گفت: از ابتدای سالجاری مقدمات این کار صورت گرفته است و در سال آینده همه فعالیتها ازقبیل صدور و خسارت توسط سرپرستیها انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گفت: در سال آینده شبکه فروش به شبکه همکاران تبدیل خواهد شد و هسته دانا و شبکه همکاران توانا در شرکت بیمهکوثر بهصورت عملیاتی محقق میشود.
در این سفر مدیران برنامهریزی توسعه و پایش عملکرد، امور نمایندگان و بیمههای مسئولیت و اتومبیل مدیرعامل شرکت را همراهی کردند.