رایزن بازرگانی ایران در عراق توجه به رفتارهای حرفه ای متناسب با بازار را مهمترین اقدام برای تثبیت و توسعه حضور در بازار این کشور دانست.

تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۴۵ کد خبر : 11051

 

به موقع در خصوص منابع تولید و تأمین و انطباق پذیری کالا با نیاز مشتری  از جمله  مؤلفه‌هاي مهم در  مهندسی رفتار تجاری است.

بهزاد اظهار داشت:  انجام اقدامات حرفه ای متناظر با بخش‌های بازار عراق  از سوی فعالین اقتصادی و صادرکنندگان  کالا و خدمات  ایران می تواند در تبیین  سیاست تولید و قیاس مستمر کمک کند و منجر به بالا بردن میزان فروش محصولات شود.

رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: بازار کشور عراق به  ۳  دستۀ بازارهای  محلی، سنتی و  مدرن تقسیم می‌شود و بر این اساس، انجام رفتارهای دقیق  و فرآیندی که بتواند بین توانایی‌های شرکت‌های ایرانی و نیازهای مشتریان تعادل برقرار کند بسیار مهم است .

بهزاد وجه غالب مهندسی رفتار در بازار عراق را در گرو  ترسیم و تدوین طرح بازاریابی خاص این بازار دانست که بتواند در هر بخش با اتکا به مزیت های موجود، راهبرد مناسبی را در ایجاد خطوط تولید، كانال‌هاي توزيع، ارتباطات، قيمت گذاری  و موضع یابی کالاایجاد کند.

مطالب مرتبط

نظر شما

دسترسی سریع به آرشیو روزنامه

  • دسترسی سریع

  • پربازدید ترین ها

    آخرین اخبار